Geachte heer Kanters,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie
van
jl. Wij nemen uw brief in behandeling
en verwachten u over twee weken te kunnen berichten.
Indien wij aanvullende informatie nodig hebben zullen
wij contact met u opnemen.
Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft
genomen ons aan te schrijven.
Hoogachtend,
XTP BV
Dorenda Huizer
Secretariaat
Geachte heer Siebers,
Graag bevestigen wij de ontvangst van uw brief van
jl. Uw brief is in goede orde aangekomen en intern verzonden naar de verantwoordelijke persoon, de heer Staat.
Indien u vragen heeft naar aanleiding van deze brief kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met
de heer Staat op telefoonnummer 012-3456789.
Met vriendelijke groet,
XCompany
M. de Vries
Administratie
Geachte mevrouw Gids,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw klacht naar aanleiding van de levering van uw artikelen. Wij vinden het spijtig dat de levering niet naar wens is verlopen.
Uw klacht wordt in behandeling genomen door mevrouw Knip. Zij zal binnen twee weken schriftelijk of telefonisch contact met u opnemen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons een brief te schrijven en gaan ervan uit dat Mevr. Knip met u tot een passende oplossing zal komen.
Hoogachtend,
Daan BV
Yasmine Youssef
Administratief medewerkster
Geachte mevrouw Hooghout,
Hartelijk dank voor uw reactie van jl. betreffende onze nieuwe website.
Diever BV heeft service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Wij zijn dan ook zeer content met reacties zoals de uwe. Wij hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn.
Met de meeste hoogachting,
Diever BV
MJP. Diever
Directie